iPhone już wpłynął na branżę komórkową
16 procent osób planujących w ciągu najbliższego pół roku kupićtelefon komórkowy, wyda swoje pieniądze na iPhone - wynika zsondażu firmy ChangeWave.
Pod tym względem na drugim miejscu uplasowała się Motorola zwynikiem 14 procent.
Respondenci zostali m.in. zapytani o ich poziom zadowolenia zposiadanego obecnie telefonu komórkowego. Produkt Apple zanotowałtu zdecydowanie najwyższy wskaźnik satysfakcji - 77 procent.
Za iPhonem znalazł się BlackBerry firmy Research In Motion (50procent), a następnie urządzenia Sanyo (48 procent), LG (41procent), Nokii (39 procent), Samsunga (37 procent), Motoroli (36procent), Palm (34 procent) oraz Sony Ericssona (29 procent).
Z badania ChangeWave wynika, że najbliższe miesiące będą bardzokorzystne dla operatora komórkowego AT&T, który posiadawyłączność na sprzedaż iPhone'ów w USA. 30 procent respondentówplanuje przenieść się do sieci AT&T w ciągu najbliższychsześciu miesięcy. Nietrudno domyślić się, że główną przyczynątakiego zachowania jest chęć posiadania najnowszego produktu firmyApple.
Dołącz do dyskusji: iPhone już wpłynął na branżę komórkową