IPG - odejdzie 2 tysiące pracowników?
Holding reklamowy Interpublic Group (IPG) rozważa przeprowadzeniezwolnień, które miałyby dotknąć nawet 2 tysiące jego pracowników.
Według medialnych doniesień, IPG zastanawia się nad redukcjązatrudnienia, która obejmie mniej niż 5 procent globalnego stanuzałogi holdingu.
W październiku dyrektor wykonawczy IPG Michael Roth obiecał naspotkaniu z inwestorami, że w czasach kryzysu będzie"konserwatywnie" zarządzał holdingiem. Do IPG należą takie firmyreklamowe jak McCann Erickson, Universal McCann, Initiative czyLowe.
W ostatnich dniach również holding reklamowy Omnicom Grouppoinformował, że do końca bieżącego roku zamierza zwolnić 5 procentz 70 tysięcy swoich pracowników, nie wykluczając dalszej redukcjizatrudnienia w styczniu.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: IPG - odejdzie 2 tysiące pracowników?