SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Inwestycje Nova Communications Group

Nova Communications Group piątą grupą komunikacji marketingowej w Polsce

Nova Communications Group - do której należą m.in. firmy Polymus, Arteria, Ciszewski PR, Program, Comtica - podpisała umowę o objęciu udziałów większościowych w agencji reklamowej Red8 oraz firmie doradztwa marketingowego Synergy.

W rezultacie tej operacji Nova Communications Group stała się piątą grupą komunikacji marketingowej w Polsce - po DDB/CP, Leo Burnett Poland Group, McCann Ericsson oraz Euro RSCG Group - pod względem przychodów operacyjnych. (Oszacowane na podstawie przychodów operacyjnych za 2003 -źródło: Dane InfoData).

Dotychczasowy udziałowiec w firmach Red 8 i Synergy - Krzysztof Czupryna, objął stanowisko Vice Prezesa Zarządu Nova Communications Group. Do jego zadań będzie należał przede wszystkim operacyjny rozwój części spółek funkcjonujących w ramach NCG.

Nova Communications Group konsekwentnie realizuje swoją wizję budowania silnej grupy niezależnych firm świadczących nowoczesne, zintegrowane usługi marketingowe. Obecnie, po dołączeniu Red8 i Synergy, Nova Communications Group dysponuje pełną paletą usług komunikacji marketingowej w postaci reklamy Above-the-Line i strategii budowania marki (Red8), reklamy Below-the-Line (Polymus), działań PR i eventów (Ciszewski PR i Polymus), telemarketingu (Arteria), technik promocji i wsparcia sprzedaży (Arteria, Polymus), aplikacji CRM (Comtica) oraz strategicznego konsultingu marketingowego (Synergy, Program).

Grupa korzysta z najnowszych technologii i wiedzy o marketingu bezpośrednim Future Marketing NOW, które w połączeniu z zasobami (bazy danych, Call Center, CRM)  i doświadczeniem  kadry, dają mierzalne korzyści jej klientom.

"Nasz cel to zostać grupą numer jeden na polskim rynku, a w perspektywie trzech lat  znaczącym dostawcą usług marketingowych w Europie Środkowej. Przyłączenie Red8 i Synergy pokazuje, że realizujemy naszą strategię, która zakłada stały rozwój Grupy poprzez organiczny wzrost spółek należących do Nova, oraz pozyskiwanie nowych firm specjalizujących się w nowoczesnym marketingu i mających duży potencjał rozwojowy." - mówi Dariusz Stokowski, Prezes Zarządu NCG.

Tym, co zdecydowanie wyróżnia Nova Communications Group spośród innych grup komunikacji marketingowej w Polsce są: nowoczesne zaplecze technologiczne pozwalające na tworzenie  skutecznych metod komunikacji z rynkiem (Call Center, platforma CRM), unikalna wiedza i doświadczenie we wspieraniu procesów sprzedaży (klientami NCG są zarówno działy sprzedaży jak i działy marketingu) oraz struktura gwarantująca spółkom dużą niezależność i autonomiczność.


Podstawowe kierunki rozwoju Nova Communications Group to:

" synergiczny rozwój spółek w grupie
" inwestycje w nowe technologie, bazy danych i Call Center
" akwizycja kolejnych firm w branży marketing services
" rozwój usług w innych krajach Europy Środkowej (Czechy i Węgry)

Największymi Klientami firm wchodzących w skład Nova Communications Group są:

Arteria -   Amplico AIG Life, Amrest, AIG Polska, Raiffeisen Bank,
Generali, Aster, Wiedza i Praktyka, DAF Trucks Polska
Ciszewski PR - Bayer, TP, Stanley, Amrest, Milo, Wella
Polymus - PTC (Era, Heyah), Motorola, Samsung, Hewlett Packard, BMW, Reckitt Benckiser,  Premium Club, Pizza Hut, Kentucky Fried Chicken (KFC), Yves Rocher, Grupa Żywiec (Kujawiak)
Red8 - Janssen Cilag, Lotto, Pizza Hut, Kentucky Fried Chicken (KFC), Porsche, Okocim (Harnas), OKI, US Pharmacia, VEKA
Synergy - Pizza Hut, Kentucky Fried Chicken (KFC), PBO
Comtica - Medicover, Stroer, 4Fun TV, Kiss TV
Program - BBC Prime, Travel Channel, National Geographic Channel

Przychody operacyjne Nova Communications Group w roku 2004 wyniosą  ok. 32 mln PLN, dochód operacyjny ok. 5 mln PLN.

Dołącz do dyskusji: Inwestycje Nova Communications Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl