Internetowy komis bez prowizji
Portal INTERIA.PL uruchomił serwis Komis
Portal INTERIA.PL uruchomił serwis Komis (http://komis.interia.pl/), kolejną z platform e commerce. Uruchomienie serwisu jest kolejnym krokiem w realizacji przez spółkę INTERIA.PL strategii dywersyfikacji działalności i rozwoju produktu.
Serwis umożliwia zawieranie transakcji kupna-sprzedaży pomiędzy jego użytkownikami. Korzystanie z serwisu jest całkowicie bezpłatne - nie są pobierane ani opłaty od wystawiania produktów na sprzedaż i przeglądania dostępnych ofert, ani też prowizje od zawartych transakcji. W ciągu pierwszych 6 miesięcy od momentu uruchomienia nie jest planowane wprowadzenie opłat za korzystanie z serwisu.
Oferta Komisu to obecnie kilka tysięcy różnych artykułów pogrupowanych w kilkanaście kategorii. Dodatkowo kategorie zbiorcze podzielone są na podkategorie, dzięki którym serwis staje się przejrzysty a korzystanie z niego intuicyjne. Odnajdywanie interesujących nas produktów ułatwia dostępna w nim wyszukiwarka a pomoc przy korzystaniu z serwisu zapewniają również kompleksowe opisy oraz precyzyjne, szczegółowe wskazówki dostępne w sekcji "Niezbędnik".
Korzystanie z serwisu w pełni możliwe jest dla jego zarejestrowanych użytkowników. Dzięki temu użytkownicy serwisu mogą sprawdzać wiarygodność wystawiających produkty na sprzedaż. Służy temu system oceny użytkownika, w którym oceny wystawiają osoby wcześniej zawierające transakcję z określonym sprzedającym.
Serwis Komis.interia.pl uruchomiony został w portalu we współpracy z gdańską firmą ePolonia Sp. z o. o., założoną w 2000 r. przez grupę inwestorów działających w USA w branży bankowości inwestycyjnej. Od 2001 r. ePolonia zaangażowana jest w tworzenie w polskim Internecie instytucji rynku wtórnego wykorzystujących najnowocześniejsze technologie.
Dołącz do dyskusji: Internetowy komis bez prowizji