Internetowe opinie ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowych
Umieszczane w sieci recenzje konsumentów odgrywają dużą rolę wpodejmowaniu decyzji zakupowych przez kupujących przez internetAmerykanów.
61 procent respondentów uczestniczących w badaniuprzeprowadzonym w czerwcu bieżącego roku przez firmę OpinionResearch Corporation stwierdziło, że przed kupieniem nowegoproduktu lub usługi sprawdzało internetowe opinie, blogi i inneźródła reakcji klientów online - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer.
Ponad 80 procent osób z tej grupy przyznało też, że tego typurozpoznanie miało przynajmniej trochę wpływu na dokonany przez nichzakup.
Wśród produktów i usług, na temat których informacji w siecinajczęściej szukają Amerykanie kupujący online, znalazły się:podróże/odpoczynek/czas wolny (wskazane przez 82 procent badanych),produkty elektroniczne (80 procent), produkty do domu (66 procent),odzież (55 procent), motoryzacja (55 procent), opieka osobista (40procent) oraz żywność (24 procent).
Z badania Opinion Research Corporation wynika także, że 38procent respondentów zaczynając poszukiwanie informacji na tematproduktów lub usług, najpierw sprawdza opinie na ich tematumieszczone w internecie.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Internetowe opinie ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowych