Internetowe dni otwarte FIATa w Interia.pl
Portal INTERIA.PL i Fiat Auto Poland we współpracy z domem mediowym Starcom organizują internetowe dni otwarte Fiata. Po raz pierwszy w Polsce w taki sposób promowany będzie w Internecie najnowszy produkt koncernu - Fiat Stilo Multi Wagon. Internetowe i "tradycyjne" dni otwarte wspierane będą kampanią internetową obejmującą portal INTERIA.PL i inne polskie witryny.
Na potrzeby internetowych dni otwartych w portalu INTERIA.PL stworzona została specjalna mini-witryna WWW (http://fiatstilo.interia.pl). Na stronach internetowych znaleźć można informacje na temat Fiata Stilo Multi Wagon, galerię zdjęć samochodu oraz informacje o "tradycyjnych" dniach otwartych w salonach Fiata, które odbędą się w najbliższy weekend. Odwiedzający witrynę będą mogli wziąć udział w konkursie wiedzy o Fiacie Stilo.
W piątek, 14 marca br., w pierwszy dzień oficjalnych, tradycyjnych dni otwartych w salonach Fiata w INTERIA.PL odbędzie się czat, w trakcie którego specjaliści odpowiadać będą na pytania internautów dotyczące nowego modelu Fiata. W trakcie rozmowy zostanie też przeprowadzony drugi z konkursów związanych z internetowymi dniami otwartymi Fiata.
Jednocześnie, po raz pierwszy w historii polskiego Internetu komercyjnego, rozmowie na czacie towarzyszyć będzie dokonywana w czasie rzeczywistym prezentacja video nowego auta. Transmisja obrazu odbywać będzie się z miejsca czatu - z warszawskiego salonu Fiata firmy Carserwis. Czatujący będą mogli kierować kamerą, prosząc o pokazanie różnych fragmentów nowego na polskim rynku samochodu.
Dołącz do dyskusji: Internetowe dni otwarte FIATa w Interia.pl