Internetowa historia zarazy promuje grę „The Division” Ubisoftu
Dom mediowy Mindshare Polska zrealizował niestandardowe działania reklamowe promujące „The Division” - nową grę firmy Ubisoft.
Na potrzeby kampanii przygotowano serwis thedivisionnews.pl, na którym na bieżąco pojawiają się nowe wiadomości o groźnej zarazie. Internauci mogą dowiedzieć się, jak choroba rozwija się w równoległej rzeczywistości w Nowym Jorku i na całym świecie.
Śledzenie rozwoju wypadków umożliwia też bieżąca relacja na Twitterze. Na profilu TDNews_PL nternauci obserwują akcję godzina po godzinie, a dzięki komentowaniu - uczestniczą w wydarzeniu „na żywo”.
Scenariusz 14-dniowej historii rozwoju zarazy został przygotowany przez Daniela Gizickiego, na co dzień zajmującego się tworzeniem komiksów o tematyce postapokaliptycznej.
Gra trafia do sprzedaży 8 marca br. W ramach promocji na najbliższy czas zaplanowano także szereg działań dodatkowych, m.in. artykuły sponsorowane, wywiady, poradniki survivalowe skierowane do mężczyzn czy „breaking news” w social mediach.
Dom mediowy jest odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii produktów Ubisoft w Polsce. Realizuje kampanie producenta we wszystkich typach mediów.
Ubisoft dołączył do grona klientów Mindshare Polska na początku br.
Dołącz do dyskusji: Internetowa historia zarazy promuje grę „The Division” Ubisoftu