Internet najlepszą drogą dotarcia do studentów
Z badania firmy Burst Media wynika, że najskuteczniejszym dlareklamodawców medium, poprzez które mogą dotrzeć do studentów, jestInternet - donosi serwis Marketing Charts.
Studenci przeznaczają więcej czasu na korzystanie z Internetuniż z jakiegokolwiek innego medium. 33 procent z nich spędza ponad10, a 19,6 procenta ponad 20 godzin online tygodniowo.
Dla porównania tylko 16,6 procenta ogląda więcej niż 10 godzintelewizji w tygodniu, a w przypadku radia odsetek ten wyniósł tylko5,5 procenta.
Dodatkowo studenci podczas oglądania telewizji czy też słuchaniaradia, jednocześnie korzystają z Internetu. 50,6 procenta z nichjest online podczas oglądania telewizji, a 43,5 procenta przyjednoczesnym słuchaniu radia.
Najpopularniejszym wśród studentów zajęciem online jestkorzystanie z komunikatorów internetowych. Następne w kolejnościsą: pobieranie muzyki/plików MP3, szukanie informacji oszkole/pracy, granie w gry internetowe, czytanie informacjirozrywkowych/plotek, słuchanie radia internetowego, czytanielokalnych, ogólnokrajowych i międzynarodowych newsów oraz oglądaniewideo online.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Internet najlepszą drogą dotarcia do studentów