Właściciel Intermarche wybrał Mediacom do obsługi mediowej
Dom mediowym Mediacom (GroupM/WPP) wygrał przetarg dotyczący obsługi mediowej Grupy Muszkieterów, właściciela sieci sklepów Intermarche - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Jak przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektorka ds. komunikacji i informacji w Grupie Muszkieterów firma w ostatnim kwartale 2021 roku rozpoczęła wspólny przetarg sieci sklepów Intermarche i marketów Bricomarche na obsługę mediową.
Nie powiedziała, ile i które inne agencje starały się o to zlecenie.
W wyniku rozstrzygnięcia firma postanowiła kontynuować współpracę z domem mediowym Mediacom. Agencja zajmie się obsługą mediową zarówno Intermarche, jak i Bricomarche.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Szczegółów tej współpracy ani okresu, na jaki zawarto umowę, Eliza Orepiuk-Szymura nie ujawniła.
Za obsługę reklamową kampanii Intermarche w ub.r. odpowiadała agencja reklamowa DDB Warszawa, z kolei sieć Bricomarche wiosną ub.r. do współpracy wybrała GPD Agency.
Dołącz do dyskusji: Właściciel Intermarche wybrał Mediacom do obsługi mediowej
a co ma intermarche z czytelnią wspólnego?