Interia rusza z akcją #KiedyBędzieNormalnie: codziennie materiały o epidemii od gwiazd
W poniedziałek 27 kwietnia portal Interia.pl ruszył z nową akcją „#KiedyBędzieNormalnie”. Artyści dzielą się w jej ramach z czytelnikami portalu swoimi refleksjami na temat obecnej sytuacji.
Gwiazdy w ramach akcji same nagrywają filmiki w domach, a następnie wysyłają je do redakcji. Opowiadają o swoim przeżywaniu czasu kwarantanny oraz o tym, jak trwająca pandemia zmieniła ich codzienność i plany na przyszłość.
- Wydaje nam się, że Polacy czują powagę sytuacji i konieczność pozostania w domach, ale coraz trudniej im pomieścić frustrację, złość i lęk. Wszyscy mamy poczucie straty czasu, wielu z nas realnie odczuwa utratę dochodów i po prostu obawia się o swoją przyszłość. Chcemy pokazać naszym użytkownikom, że nie są w tej sytuacji osamotnieni. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się dodać Polakom otuchy - mówi Filip Lenart, szef marketingu i PR w Grupie Interia.pl.
W ramach akcji #KiedyBędzieNormalnie codziennie będą publikowane materiały wideo, każdy z przesłaniem od innej osoby. Pierwsze nagranie z udziałem Mateusza Damięckiego pojawiło się w serwisie Kobieta.Interia.pl już w poniedziałek. Jako kolejna osoba swoim filmikiem podzieli się pisarz Łukasz Orbitowski. W następnych nagraniach zobaczymy m.in. Krystynę Prońko, Jana Wieczorkowskiego, Kubę Sienkiewicza, Roberta Rozmusa, Emiliana Kamińskiego i Barbarę Wrońską. Do akcji ciągle dołączają kolejne osoby.
Wszystkie materiały publikowane w ramach akcji „Kiedy będzie normalnie” będą eksponowane na stronie głównej portalu na płachcie oraz w sekcji „Warto zobaczyć”. Otrzymają także wsparcie w kanałach social media, należących do Grupy Interia.pl
Kilka dni temu Interia uruchomiła specjalny serwis łączący darczyńców z osobami potrzebującymi pomocy w związku z epidemią.
Według Badania Gemius/PBI w marcu 2020 r. strony i aplikacje całej Grupy Interia.pl zanotowały 19,9 mln użytkowników i 1,8 mld odsłon, a sam portal Interia - 14,2 mln użytkowników i 1,1 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: Interia rusza z akcją #KiedyBędzieNormalnie: codziennie materiały o epidemii od gwiazd