Interia.pl uruchomiła darmową pocztę Int.pl dla młodych bez reklam mailingowych (wideo)
Interia.pl uruchomiła bezpłatny serwis poczty mailowej Int.pl, w którym użytkownikom nie są wysyłane reklamy mailingowe. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji, radiu, kinach oraz internecie.
Int.pl ma wygląd i funkcjonalności podobne do podstawowego serwisu poczty mailowej na Interii. Wyróżnikiem jest to, że użytkownicy nie otrzymują automatycznie reklam mailingowych.
Witryna jest skierowana przede wszystkim do młodych internautów. Dostosowana do nich została także warstwa graficzna strony. Ponadto użytkownicy mogą dopasować wygląd poczty do swoich potrzeb, wgrywając zdjęcia jako tło swojej skrzynki.
Wydawca liczy, że nowy serwis przyciągnie użytkowników tym, że będą mogli w nim zakładać krótkie, proste adresy w domenie int.pl.
- Wzrost zasięgu wśród młodych internautów oraz testowanie nowych modeli biznesowych - to cele, które chcemy zrealizować poprzez Int.pl. Nasza propozycja z założenia ma spełniać podstawowe cele związane z komunikacją pocztową czyli wychodzić naprzeciw oczekiwaniom młodych ludzi żyjących i komunikujących się w epoce mediów społecznościowych - opisuje Radosław Kucko, członek zarządu Grupy Interia.pl. - Zakładamy, że poczta może stać się punktem wyjścia dla kolejnych produktów, skierowanych do millenialsów. Planujemy, że Int.pl szeregować będzie serwisy i usługi z portfolio Interii, które skierowane są do tej grupy odbiorców - zapowiada Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w firmie.
Startowi serwisu towarzyszy kampania reklamowa pokazująca, że Int.pl daje rozwiązanie problemów użytkowników innych kont mailowych: chroni przed spamem i oferuje krótkie, łatwe adresy. Reklamy mają też podkreślać także niezależność serwisu od rozwiązań proponowanych przez tradycyjne portale.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. Viva, MTV, Eska TV), radiu (RMF MAXXX i Radio Eska), kinach (Cinema City i Helios) oraz internecie (reklamy, aktywności w wybranych serwisach Interii i na Facebooku, współpraca z youtuberami związanymi z agencją Get Hero).
Spoty telewizyjne i kinowe wyprodukowało studio Eternal Monkeys, a przygotowaniem kreacji radiowych i ich udźwiękowieniem zajęło się RS Media.
Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 15,73 mln realnych użytkowników i 1,06 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 10,56 mln użytkowników i 751,2 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl uruchomiła darmową pocztę Int.pl dla młodych bez reklam mailingowych (wideo)
No, nie wiem. Po pierwsze, Gmail oferuje "tylko" 15 GB miejsca na dysku (co to jest w porównaniu z nieograniczoną pojemnością?). Gmail - przyjmujesz i wysyłasz max 25 MB załączników w jednym mailu, w int.pl to 100MB. dodatkowo Gmail nie rozróżnia inności adresów z kropkami czy bez. Np. dla nich adresy: mojadres@gmail.com i moj.adres@gmail.com to to samo, co znacznie zmniejsza możliwości nazw. W Gmailu już od wielu miesięcy trzeba się nieźle napocić żeby wybrać jakąś sensowną nazwę (nie misiaczki, pysiaczki i ciągi cyfr) - rzadko zdarza się, żeby można tam było założyć skrzynkę z nazwą bardziej oficjalną np. imięnazwisko@gmail.com
gmail to już nie to