Interia uruchomiła dział content marketingowy, na czele Agnieszka Maciaszek
W strukturze portalu Interia.pl wyodrębniono dział Content Studio odpowiadający za usługi content marketingowe. Zarządza nim Agnieszka Maciaszek, poprzednio dyrektor działu mobile & video w Interii.
Content Studio będzie kompleksowo realizować projekty content marketingowe oparte na treściach różnego typu: od tekstów po własne produkcje wideo.
- Content marketing jest bardzo istotnym trendem w marketingu. Rozwija się coraz szybciej i już dziś zajmuje znaczące miejsce w budżetach lokowanych w internecie. Oczywiście, wraz ze wzrostem zainteresowania tego typu działaniami rosną wymagania dotyczące oferty w tym zakresie. Grupa Interia, jako jeden z największych wydawców internetowych w Polsce, ma naturalne predyspozycje do oferowania takich zintegrowanych rozwiązań do licznego grona klientów - uzasadnia Robert Biegaj, dyrektor działu handlowego Grupy Interia.pl.
- Powołanie oddzielnej komórki, jaką jest Content Studio, pozwala nam organizacyjnie dostosować swoją strukturę do potrzeb rynku. Jestem przekonany, że zebranie naszych wysokich kompetencji w jednym miejscu wzmocni naszą konkurencyjność w tym segmencie - podkreśla Biegaj.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 17,96 mln realnych użytkowników i 1,17 mld odsłon, a sam portal Interia - 12,73 mln użytkowników i 691 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Interia uruchomiła dział content marketingowy, na czele Agnieszka Maciaszek