Interactive Solutions z nową identyfikacją, a bez działu social media
Agencja Interactive Solutions zlikwidowała dział social media, za to specjalistę w tym zakresie dołączyła do każdego z zespołów obsługi klienta. Jednocześnie firma zmieniła swoją identyfikację wizualną.
- Jako jedna z pierwszych agencji interaktywnych w 2008 roku wyodrębniliśmy w naszej strukturze dział social media. Na obecnym etapie rozwoju rynku doszliśmy do wniosku, że nie można prowadzić komunikacji online, nie uwzględniając w niej mediów społecznościowych - uzasadnia Piotr Morkowski managing director Interactive Solutions. - Dlatego włączamy specjalistę w dziedzinie social media do każdego z zespołów obsługi klienta - opisuje.
Z dotychczasowych czterech teamów obsługi klienta w agencji zlikwidowano jeden. W pozostałych wprowadzono model organizacyjny oparty na dwóch dyrektorach o zróżnicowanych kompetencjach. I tak account director zarządza zespołem, a business director zajmuje się relacjami biznesowymi z klientami. Jednocześnie w firmie utworzono stanowisko creative directora, które objął pracujący w niej od 2007 roku Piotr Chrobot. Będą mu podlegać zespoły kreatywne pracujące w biurach agencji w Poznaniu i w Warszawie.
Ponadto Interactive Solutions odświeżyła swoją identyfikację wizualną na czele z logotypem. W odpowiedni sposób została też zmieniona strona internetowa firmy.
Dołącz do dyskusji: Interactive Solutions z nową identyfikacją, a bez działu social media