Inteligencja, rock’n’roll i Iggy Pop reklamują nowe Audi A4 (wideo)
„Inteligencja to nowy Rock and Roll” - pod tym hasłem Audi rusza z kampanią przekonującą, że nowy model auta niemieckiego producenta oferuje najnowocześniejsze technologie, które docenią młodzi dynamiczni ludzie.
Nowa kampania przygotowana dla koncernu Audi przez agencję Venables Bell & Partners zwraca uwagę na coraz mocniejszy trend w motoryzacji, według którego w samochodach liczy się już nie tylko moc silnika, ale przede wszystkim zastosowane w ich konstrukcji nowoczesne technologie.
W kilku spotach nowy model Audi A4 jest kreowany na pojazd z jednej strony przeznaczony dla młodych dynamicznych ludzi szukających w życiu inspiracji, z drugiej na inteligentną maszynę, która nie odbierając kierowcy możliwości sprawowania kontroli nad jazdą w maksymalny sposób dba o komfort i bezpieczeństwo podróży.
Przy okazji jednego ze spotów Audi daje delikatnego prztyczka w nos swojemu konkurentowi - Mercedesowi. Bohater reklamy wychodzi z domu i na podjeździe podchodzi do swojego auta z logo Mercedesa. Przesuwa ręką po masce, a samochód zmienia się płynnie w markę Audi.
Podkład muzyczny wszystkich spotów stanowi utwór „Search and Destroy” - pochodzący z początku lat 70. ubiegłego stulecia rockowy przebój wykonywany przez Iggy Popa. Loren Angelo, dyrektor marketingu Audi podkreśla, że piosenka ma nawiązywać bezpośrednio do hasła kampanii - "Intelligence is the new rock and roll" (Inteligencja to nowy Rock and Roll).
- Idea porównania rock’n’rolla do świata nowych technologii wydała nam się bardzo świeża - podkreśla Angelo. - Dzisiaj wynalazcy i młodzi twórcy nowoczesnych idei są celebrytami naszych czasów. Czym zatem różnią się od gwiazd rock’n’rolla?
Kampania Audi nie jest pierwszym przykładem na udział Iggy Popa w reklamach w ostatnim czasie. We wrześniu ub.r. kultowy rockman pojawił się w kampanii sieci odzieżowej H&M.
Dołącz do dyskusji: Inteligencja, rock’n’roll i Iggy Pop reklamują nowe Audi A4 (wideo)