Instytut Goethego w Krakowie z kampanią promującą kursy języka niemieckiego
Wystartowała akcja pod hasłem „Niemiecki - język nieobcy”, promująca kursy tego języka w krakowskim Instytucie Goethego. Kampanię przygotowała agencja Cięty Język.
Koncept akcji opiera na się wspólnych dla języków polskiego i niemieckiego słowach. Ma to pokazać, że niemiecki nie jest wbrew powszechnym opiniom trudny do nauczenia.
Głównym elementem akcji jest 90-sekundowy spot, którego bohaterem jest chłopiec napotykający na różne przygody. Obserwując w filmie jego perypetie, widzowie poznają słowa pochodzące z języka naszych zachodnich sąsiadów, takie jak czy kajzerka, majster. Konkluzją spotu jest przedstawienie faktu, że w polszczyźnie funkcjonuje ponad 2400 słów pochodzenia niemieckiego.
Spot emitowany jest w internecie.
Za przygotowanie akcji odpowiada wrocławska agencja Cięty Język.
Dołącz do dyskusji: Instytut Goethego w Krakowie z kampanią promującą kursy języka niemieckiego