Insignia wypromuje w social media Ceramikę Paradyż
Agencja interaktywna Insignia w wyniku wygranego przetargu zajmie się komunikacją w kanałach social media marki Ceramika Paradyż, wchodzącej w skład Grupy Paradyż. Umowę podpisano na rok.
W ramach działań agencja zajmie się opracowaniem strategii obecności marki w mediach społecznościowych, koncepcji kreatywnej oraz kompleksową obsługą kanałów social media marki – na Facebooku, Instagramie i Pintereście.
W zespole obsługującym tego klienta są m.in. Anna Ortman i Monika Matysiak (social media), Anna Słowiakowska-Polak (dział kreatywny), Katarzyna Hycka (client service).
To nie pierwszy projekt Insignii realizowany dla tego klienta - we wrześniu br. zakończyła się prowadzona przez agencję kampania #wStyluParadyż, oparta na influencer marketingu.
Umowa została podpisana na 12 miesięcy. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu.
Dołącz do dyskusji: Insignia wypromuje w social media Ceramikę Paradyż