InPost uruchamia voicebota
Operator logistyczny InPost uruchomił Voicebota o imieniu Mat. Ma rozpoznać z jakim tematem klient dzwoni i udzielić odpowiedzi.
Voicebot Mat dzięki warstwie sztucznej inteligencji potrafi odpowiedzieć na najczęstsze pytania klientów, co przekłada się na jeszcze lepszą obsługę rosnącej ilości przesyłek.
Zobacz: InPost będzie dostarczał zakupy z OLX
- To kolejny krok w innowacjach wprowadzanych w całej infrastrukturze InPost – nie tylko nasza logistyka ma funkcjonować najlepiej na rynku, ale także obsługa klienta. Dzięki temu właśnie konsumenci najczęściej wybierają InPost jako formę dostawy. Założeniem dla wdrożenia Voicebota jest szybkie przekazywanie wiedzy na temat łatwo dostępnych informacji z systemów procesowych. Voicebot ma możliwość przekazania swojej rozmowy do konsultanta w sytuacji, gdy nie jest wstanie odpowiedzieć na pytania klienta - podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.
Co potrafi Voicebot Mat?
Voicebot Mat dokonuje ekspresowej weryfikacji paczek przypisanych do numeru, z którego dzwoni klient, udostępnia numer do kuriera oraz automatycznie zapisuje podyktowany przez klienta numer przesyłki d sprawdzenia.
Jeżeli klient uzna, że mimo wszystko potrzebuje porozmawiać z konsultantem – Mat podziękuje za rozmowę i przełączy do jednego z wielu konsultantów InPost.
Voicebot Mat zapisuje pytania nierozpoznane, które są prezentowane zespołowi projektowemu. Team na bieżąco przygotowuje materiał edukacyjny. Po szeregu testów potwierdzających kompetencje Voicebota - zostają one udostępnione do rozmowy z klientem.
W najbliżej przyszłości Mat będzie miał szerszą wiedzę w zakresie usług InPost, a także zarejestruje problem z przesyłką i poprosi zespół operacji o weryfikację.
Dołącz do dyskusji: InPost uruchamia voicebota
W ten sposób, niestety, funkcjonuje 90% infolinii w Polsce.
Tak, ale chyba żadna nie ma takiej długiej zapowiedzi na wstępie.