SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

InPost obniża ceny przesyłek dla klientów detalicznych

Od 2 października ceny przesyłek dla klientów detalicznych InPostu spadną nawet o 20 proc. Dla podstawowej przesyłki cena obniży się z 14,99 zł brutto na 11,99 zł brutto.

Za nadanie przesyłki przez Manager Paczek do Paczkomatu InPost klienci zapłacą od 2 października tego roku:

•    11,99 zł brutto (3 zł mniej – obecnie 14,99 zł) za przesyłkę o gabarycie A – o maksymalnych wymiarach 80 x 380 x 640 mm, minimalnej wysokość 1 mm i maksymalnej wadze do 25 kg

•    12,99 zł brutto (2 zł mniej – obecnie 14,99 zł) za przesyłkę o gabarycie B – o maksymalnych wymiarach 190 x 380 x 640 mm, minimalnej wysokość 81 mm i maksymalnej wadze do 25 kg

•    14,99 zł brutto (cena nie ulega zmianie) za przesyłkę o gabarycie C – o maksymalnych wymiarach 410 x 380 x 640 mm, minimalnej wysokość 191 mm i maksymalnej wadze do 25 kg

Nadanie przesyłki w Managerze Paczek przez Kuriera InPost będzie kosztować:

•    14,99 zł brutto (50 gr mniej – obecnie 15,49 zł) za przesyłkę o gabarycie A – o maksymalnych wymiarach 80 x 380 x 640 mm, minimalnej wysokość 1 mm i maksymalnej wadze do 25 kg

•    16,49 zł brutto (50 gr mniej – obecnie 16,99 zł) za przesyłkę o gabarycie B – o maksymalnych wymiarach 190 x 380 x 640 mm, minimalnej wysokość 81 mm i maksymalnej wadze do 25 kg

•    19,99 zł brutto (cena nie ulega zmianie) za przesyłkę o gabarycie C – o maksymalnych wymiarach 410 x 380 x 640 mm, minimalnej wysokość 191 mm i maksymalnej wadze do 25 kg

•    28,49 zł brutto (50 gr mniej – obecnie 28,99 zł) za przesyłkę o gabarycie D – o maksymalnych wymiarach 500 x 500 x 800 mm i maksymalnej wadze 25 kg.

Dołącz do dyskusji: InPost obniża ceny przesyłek dla klientów detalicznych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rosuł Ważywny
Strzelili sobie w stopę cięciem kosztów na SMSach i ratują reputację?
odpowiedź