SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Innowacyjna kampania dla reklamodawców

Od połowy maja, w województwach śląskim i podkarpackim, ruszy kolejny ...

Od połowy maja, w województwach śląskim i podkarpackim, ruszy kolejny etap ogólnopolskiej kampanii reklamowej wydawanych przez TP DITEL książek telefonicznych TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ tel. Będzie to siódme i ósme województwo, do tej pory objęte akcją. To pierwsza na polskim rynku tak szeroko zakrojona i innowacyjna kampania skierowana do reklamodawców. Również w przygotowanej publikacji zastosowano wiele nowatorskich pomysłów.

Na całym obszarze objętym spisem, trwa prowadzona przez konsultantów TP DITEL kampania sprzedaży skierowana do obecnych i potencjalnych reklamodawców. Jednocześnie ze sprzedażą powierzchni reklamowej rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa. Akcja ma niespotykany - jak na kampanię, której odbiorcami są nabywcy powierzchni reklamowej - zasięg i rozmach.

"Kampania, jaką zastosowano w przypadku książek tel. to rzadkość na polskim rynku" - powiedział Piotr Strzałkowski, doradca prezesa zarządu TP DITEL. "Zwykle nie kieruje się tak precyzyjnie zaplanowanej i szeroko zakrojonej akcji do reklamodawców. A przecież w przypadku publikacji bezpłatnych dla użytkowników, których klientami są nabywcy reklam, powinno to być oczywiste".

Kampania reklamowa podkreśla cechy odróżniające tel. od innych katalogów teleadresowych na rynku. Poznać je można z sześciu haseł zamieszczonych na billboardach (m.in.: "jedyna ze spisem abonentów prywatnych" czy "dostałem ją też na płycie CD").

Na początku maja kampania reklamowa ruszy w województwach podkarpackim i śląskim. Kolejnymi będą: zachodniopomorskie, lubelskie i podlaskie. Kampania rozpoczęła się w połowie lutego w województwie małopolskim i jest to jedyny obszar, na którym się już zakończyła. Następnie obejmowała sukcesywnie województwa: wielkopolskie, pomorskie, mazowieckie, dolnośląskie i łódzkie, gdzie nadal trwa. W województwach warmińsko-mazurskim, kujawsko-pomorskim, lubuskim, świętokrzyskim i opolskim, kampania została ograniczona do działalności konsultantów wspartych mobilami, prasą i radiem lokalnym.

W kampanii użyto nośników 6 x 3 m, megaformatów, mobili, prasy i lokalnych rozgłośni radiowych. Zasięgiem obejmuje 16 województw, w których trwa sprzedaż reklam do nowej edycji książek. Kampania będzie trwała do końca 2003 r.

Dołącz do dyskusji: Innowacyjna kampania dla reklamodawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl