Initiative obronił obsługę mediową Tesco
Dom mediowy Initiative (należy do IPG Mediabrands) będzie nadal obsługiwać sieć sklepów Tesco w zakresie planowania i zakupu mediów. W przetargu pokonał domy mediowe Mindshare i Starcom Mediavest Group.
Wygrana Initiative to efekt regionalnego przetargu Tesco obejmującego rynki CEE (Europy Wschodniej i Centralnej). Oprócz zwycięskiej agencji uczestniczyły w nim również domy mediowe Mindshare i Starcom Mediavest Group.
Initiative pracuje dla Tesco od stycznia 2014 roku, po tym jak w pod koniec 2013 roku pokonał w przetargu dotychczasową agencję mediową tego marketera - MediaCom.
W Polsce Tesco należy do grona sieci handlowych z największymi wydatkami reklamowymi. W okresie od stycznia do listopada 2015 roku firma ta zainwestowała w mediach tradycyjnych 144,2 mln zł, o 53,5 proc. więcej niż w tym samym okresie 2014 roku (zobacz szczegóły). Od grudnia ub.r. Tesco prowadzi działania promocyjne już bez Roberta Makłowicza, a w nowych reklamach stawia na relacje i więzi rodzinne.
Dołącz do dyskusji: Initiative obronił obsługę mediową Tesco