Katarzyna Nosowska „Dobrym Głosem dla firm” w akcji ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię "Dobry głos dla firm", zachęcającą do dawania dobrych opinii na temat firm w internecie. Do najnowszej odsłony zaproszono piosenkarkę Katarzynę Nosowską.
"Dobry głos dla firm" to kampania prowadzona od listopada ubiegłego roku. W premierowej odsłonie wystąpili Mela Koteluk i Paweł Domagała, którzy muzycznie interpretowali wysyłane za pośrednictwem chatbota opinie na temat firm.
- Kontynuujemy ideę Dobrego Głosu dla firm i zachęcamy do dzielenia się opiniami o firmach, bo to dla nich najlepsza, stworzona bezpośrednio przez klientów reklama. Teraz może być jeszcze bardziej wyjątkowa bo wyśpiewana przez Katarzynę Nosowską - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Tym razem bank zaprosił do współpracy Katarzynę Nosowską, która podobnie jak Koteluk i Domagała, będzie wyśpiewywać opinie internautów. Propozycje można zostawiać na stronie GlosDlaFirm.pl. Filmy stworzone w ramach kampanii będą publikowane w sieci (na wspomnianej stronie internetowej oraz na youtube’owym kanale ING Banku Śląskiego).
Oprócz tego, w ramach kampanii powstało, dedykowane wideo z Katarzyną Nosowską, do którego każda firma będzie mogła dodać swoją nazwę i umieścić je na swoim facebookowym fanpage’u. Wystarczy wypełnić formularz, podać nazwę, adres fanpage’a oraz mail firmy, na który zostanie przesłany link do gotowego filmu do udostępnienia.
W najnowszej odsłonie emitowane będą spoty radiowe, a także aktywności w digitalu.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Gong, za spoty radiowe Brain, za zakup i planowanie mediów MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Nosowska „Dobrym Głosem dla firm” w akcji ING Banku Śląskiego
A jednak.