Inea wprowadza obsługę klienta przez aplikację mobilną
Wystartowała kampania wizerunkowa sieci kablowej Inea, a w działaniach wykorzystywane są hasła „Dobrzy ludzie od internetu”, „Supermiło, że jesteś naszym klientem” oraz „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy”. Jednocześnie Inea obsługę klienta przez aplikację mobilną.
Wraz ze startem kampanii wizerunkowej Inea rozpoczyna całodobową obsługę klientów za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Operator rezygnuje z systemu IVR (Interactive Voice Response), umożliwiającego interaktywną obsługę osoby dzwoniącej do biura obsługi klientów. Teraz połączenie z konsultantem następuje zaraz po powitaniu.
Łączenie z infolinią za pośrednictwem aplikacji mobilnej udostępniają w Polsce m.in. niektóre banki.
- Idea naszych działań jest prosta. Chcielibyśmy, aby klienci wiedzieli, że współpracując z nami, są pod dobrą opieką. Aby wiedzieli, że zawsze - również, gdy czytają te słowa - ktoś w Inea czuwa, by z ich internetem, telefonem i telewizją było wszystko ok - mówi Michał Bartkowiak, członek zarządu Inea.
W kampanii wykorzystywane są hasła takie jak: „Supermiło, że jesteś naszym klientem” czy „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy”. Działania potrwają do końca roku i są realizowane w internecie, telewizji i radiu.
Za kreację odpowiada agencja Minim Advertising People, za zakup mediów dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Inea wprowadza obsługę klienta przez aplikację mobilną