Inco Veritas z San Markos
Rozpoczęła się kampania reklamowa wieloskładnikowych nawozów mineralnych INCO-Veritas S.A
Za całokształt kampanii odpowiada agencja reklamowa San Markos, wybrana do obsługi budżetu reklamowego w 2004 roku w drodze przetargu.
Zaplanowane przez agencję działania i kreacja mają przynieść wzrost sprzedaży i utrwalanie wizerunku INCO-Veritas S.A, jako eksperta i lidera na rynku nawozów. Dlatego właśnie opracowana przez San Markos kampania obejmuje bardzo szeroki wachlarz działań ATL. Trzonem kampanii są ogłoszenia prasowe zaplanowane nie tylko standardowo w tytułach branżowych, ale również w specjalnych wydaniach tytułów kobiecych. Kampania prasowa wsparta zostanie emisjami telewizyjnymi i radiowymi, oraz działaniami niestandardowymi (sponsoring, konkursy dla konsumentów itp.).
Kreacja zaproponowana przez agencję została pomyślana tak, aby wyróżniała się wśród konkurencji. Ogłoszenia dla czterech brandów zostały ujednolicone tak, aby jednoznacznie kojarzyć się z tym samym klientem. „Kreacje reklam prasowych zaproponowane przez agencję San Markos zostały przez nas najwyżej ocenione. Wymagania odnośnie kampanii były ściśle określone i tak naprawdę wszystkie agencje startujące w przetargu je spełniły. San Markos trafiła najcelniej w nasze oczekiwania, gdyż zaproponowała kampanię najbardziej przemyślaną i „kompletną”. Zarekomendowane działania w prasie ogrodniczej były zgodne z naszymi oczekiwaniami, a wybitnie na plus wpłynęła propozycja obecności w prasie tzw. „około-domowej” i kobiecej. „ – powiedział Piotr Langowski specjalista ds. marketingu w INCO-Veritas S.A.
Zaplanowane przez agencję działania i kreacja mają przynieść wzrost sprzedaży i utrwalanie wizerunku INCO-Veritas S.A, jako eksperta i lidera na rynku nawozów. Dlatego właśnie opracowana przez San Markos kampania obejmuje bardzo szeroki wachlarz działań ATL. Trzonem kampanii są ogłoszenia prasowe zaplanowane nie tylko standardowo w tytułach branżowych, ale również w specjalnych wydaniach tytułów kobiecych. Kampania prasowa wsparta zostanie emisjami telewizyjnymi i radiowymi, oraz działaniami niestandardowymi (sponsoring, konkursy dla konsumentów itp.).
Kreacja zaproponowana przez agencję została pomyślana tak, aby wyróżniała się wśród konkurencji. Ogłoszenia dla czterech brandów zostały ujednolicone tak, aby jednoznacznie kojarzyć się z tym samym klientem. „Kreacje reklam prasowych zaproponowane przez agencję San Markos zostały przez nas najwyżej ocenione. Wymagania odnośnie kampanii były ściśle określone i tak naprawdę wszystkie agencje startujące w przetargu je spełniły. San Markos trafiła najcelniej w nasze oczekiwania, gdyż zaproponowała kampanię najbardziej przemyślaną i „kompletną”. Zarekomendowane działania w prasie ogrodniczej były zgodne z naszymi oczekiwaniami, a wybitnie na plus wpłynęła propozycja obecności w prasie tzw. „około-domowej” i kobiecej. „ – powiedział Piotr Langowski specjalista ds. marketingu w INCO-Veritas S.A.
Dołącz do dyskusji: Inco Veritas z San Markos