Inco Veritas z San Markos
Kampania reklamowa wieloskładnikowych nawozów mineralnych INCO-Veritas S.A. nabiera rozpędu
Stworzyła ją agencja reklamowa San Markos, wybrana w drodze przetargu do obsługi całego budżetu reklamowego na rok 2004.
Agencja San Markos przygotowała wyjątkową, jak na ten rynek komunikację. Charakterystyczne, czytelne ogłoszenia prasowe wiążą w jedną, idealnie spójną całość komunikację czterech brandów INCO-Veritas.
"Kreacje reklam prasowych zaproponowane przez agencję San Markos zostały przez nas najwyżej ocenione. Wymagania odnośnie kampanii były ściśle określone i tak naprawdę wszystkie agencje startujące w przetargu je spełniły. San Markos trafiła najcelniej w nasze oczekiwania, gdyż zaproponowała kampanię najbardziej przemyślaną i "kompletną". Zarekomendowane działania w prasie ogrodniczej były zgodne z naszymi oczekiwaniami, a wybitnie na plus wpłynęła propozycja obecności w prasie tzw. "około-domowej" i kobiecej. - powiedział Piotr Langowski, specjalista ds. marketingu w INCO-Veritas S.A.
Wzrost sprzedaży nie jest jedynym celem kreacji i działań przygotowanych przez agencję San Markos. Ich szeroki zakres, zwłaszcza w ATL, nie pozostawia wątpliwości, że chodzi także o utrwalenie pozycji eksperta i lidera INCO-Veritas na rynku nawozów. Prócz reklam prasowych, które pojawią się w tytułach branżowych i w specjalnych wydaniach tytułów kobiecych, powstała trzydziestosekundowa reklama radiowa nawozu Azofoska. Została ona oparta na konwencji wywiadu z ekspertem, a kierowana jest głównie do profesjonalistów z dziedziny ogrodnictwa. Prócz reklamy radiowej San Markos przygotowała dziesięciosekundową reklamę telewizyjna nawozu Florovit. Jej celem było przybliżenie produktu działkowiczom i ogrodnikom amatorom. Kampania wzbogacona również została w konkursy dla konsumentów, sponsoring oraz inne niestandardowe działania zaplanowane jako część kampanii.
Dołącz do dyskusji: Inco Veritas z San Markos