IMS zainstalował ekrany digital signage w Galerii Kazimierz
W Galerii Kazimierz w Krakowie zakończyła się instalacja systemu digital signage. Ledowe ekrany informacyjno-reklamowe, których dostawcą jest firma IMS mają umożliwić wszechstronną komunikację z klientami obiektu.
Pierwszy ekran o wysokości 12 metrów został umieszczony na boku windy w centrum handlowym, drugi o długości 50 metrów usytuowano wzdłuż wewnętrznego patio.
- Inwestycja Invesco Real Estate w system digital signage ma na celu budowanie pozytywnych emocji oraz podniesienie komfortu wizyty w Galerii Kazimierz. Ekrany ledowe wzbogacą codzienną komunikację z klientami o nowe, atrakcyjne dla odbiorców kanały. Dzięki elementowi zaskoczenia, promocyjne i informacyjne bodźce będą łatwiej zauważalne oraz efektywniej przyswajalne - mówi Anna Duchnowska, dyrektor zarządzający Invesco Real Estate w Polsce, właściciela Galerii Kazimierz i dodaje - Galeria Kazimierz jest przykładem nowatorstwa i innowacyjności, także dzięki temu unikalnemu projektowi. Nasze centrum jako jedyne na rynku centrów handlowych w Polsce jest wyposażone w tak nowoczesne nośniki.
Nośniki wykorzystujące system digital signage z jednej strony zwiększają komfort klientów galerii, m.in. dzięki temu, że posiadają porty ładujące telefony komórkowe, dostęp do Wi-Fi, kamery oraz aplikacje łączące się z portalami społecznościowymi, a z drugiej umożliwiają marketerom emisję przekazów reklamowych bezpośrednio w miejscu i czasie zakupów.
Dołącz do dyskusji: IMS zainstalował ekrany digital signage w Galerii Kazimierz