Impulsowa kampania Euro RSCG Warsaw dla Cyfry+
Agencja przygotowała kampanię informującą o promocji nakierowaną na wywołanie reakcji impulsowej.
Potencjalny klient ma natychmiast po obejrzeniu spotu lub przeczytaniu ogłoszenia prasowego zadzwonić pod podany w materiałach reklamowych numer telefonu, który jest głównym elementem przekazu. Tym razem CYFRA+ nie podaje szczegółów promocji ani nie prezentuje bogatej oferty programowej.
Styl kampanii jest typowy dla komunikacji typu DRA (Direct Response Advertising), charakteryzuje się prostotą formy i przekazu, jednak materiały reklamowe zostały przygotowane z właściwą dla CYFRY+ wysoką jakością oraz dbałością o szczegóły. Grupą docelową kampanii są kobiety i mężczyźni w wieku 25-49 lat, z przynajmniej średnim wykształceniem, o zarobkach powyżej 2.000 zł na rodzinę.
Kampania potrwa od 9-13.01.2006 r. i obejmie telewizję TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, TVN7, Tele5, TV Puls oraz prasę - tv-guidy i prasę codzienną.
Planowaniem mediów zajął się Mediaplanning Group dopasowują je do zasad planowania kampanii typu DRA.
Dołącz do dyskusji: Impulsowa kampania Euro RSCG Warsaw dla Cyfry+