Imprezowe wynalazki w kampanii piwa Desperados (wideo)
Nowe reklamy piwa Desperados (produkowanego przez Grupę Żywiec) pokazują, jak młodzi imprezowicze w kreatywny sposób radzą sobie w różnych sytuacjach. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Opus Film, MediaVest i Roots PR.
- Podobnie, jak nasi konsumenci wierzymy, że tylko wtedy gdy wykorzystamy drzemiący w nas potencjał, możemy twórczo zmieniać otaczający nas świat. Z takiego myślenia zrodził się pomysł na nowy spot Desperadosa. Zainspirowani pokoleniem młodych dorosłych, postanowiliśmy oddać im głos i zrealizowaliśmy film, który w dokumentalny sposób pokazuje świat marki oczami młodych ludzi - opisuje kampanię Anna Wood, senior brand manager marki Desperados.
Spot, który jest emitowany w dwóch 30-sekundowych wersjach, zrealizowano w konwencji barwnego reportażu. Kamera towarzyszyła grupie młodych osób w ich imprezowej podróży przez cztery noce.
Celowo zrezygnowano z typowego castingu za pośrednictwem agencji aktorskich. Ponad 200 osób, które wzięło udział w zdjęciach, zwerbowano w klubach, na ulicach i za pomocą portali społecznościowych. Zdjęcia realizowane były m.in. w postindustrialnych przestrzeniach Trójmiasta i Warszawy, na terenie byłej stoczni w Gdańsku, w starej Królewskiej Fabryce Karabinów czy na złomowisku. Cały materiał został zrealizowany na taśmie filmowej 16 mm.
Spoty będą emitowane w kanałach telewizyjnych, serwisach VoD oraz na Facebooku i Instagramie, a pełną, dwuminutową wersję zamieszczono na stronie internetowej i kanale youtube’owym piwa Desperados.
Realizacją klipu zajął się dom produkcyjny Opus Film, reżyserią - Daniel Wirtberg, muzykę przygotował alternatywny sztokholmski DJ Kornela Kovacsa, a całą koncepcję opracował Paweł Heinze. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, a za komunikację public relations odpowiada agencja Roots PR.
Dołącz do dyskusji: Imprezowe wynalazki w kampanii piwa Desperados (wideo)