Imprezowa kampania reklamuje bruno banani Dangerous Man (wideo)
W internecie trwa kampania reklamowa perfum dla mężczyzn bruno banani Dangerous Man. Akcję na zlecenie Procter & Gamble przygotowały firmy Opcom, Diamonds Factory i Mediacom.
Prowadzona od początku lutego kampania bruno banani Dangerous Man opiera się na interaktywnym filmie, którego bohater, zamawiając drinka w hotelu, poznaje interesującą kobietę. Jego dalsze działania zależą od użytkowników, którzy wybierając spośród możliwych rozwinięć filmików, sterują nim.
Spoty są utrzymane w imprezowym klimacie, który ma oddawać charakter bruno banani Dangerous Man jako marki przeznaczonej dla mężczyzn lubiących flirt i rozrywkę. Filmiki nakręcono z użyciem tzw. helmet cam, dzięki czemu odbiorca ma mieć wrażenie, że jest bardzo blisko pokazywanej w nich akcji.
Za koncepcję i realizację kampanii oraz przygotowanie polskiej i zagranicznych (angielskiej, niemieckiej, niderlandzkiej i rosyjskiej) wersji językowych spotów odpowiada agencja Opcom, ich produkcją zajęło się studio Diamonds Factory, natomiast media na polskim rynku zaplanował i kupił dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Imprezowa kampania reklamuje bruno banani Dangerous Man (wideo)