ImpressionMedia z katalogiem ekskluzywnych marek
W kwietniu pojawi się ekskluzywny katalog poświęcony modzie,stylowi i nowych trendom w życiu zatytułowany "Style Fashion".Projekt przygotowany został przez wydawnictwo Impression Media,założone przez byłych pracowników redakcji "Gentelmana".
- W katalogu pokażemy w wyselekcjonowane marki, postrzegane,jako te z najwyższej półki, które są dostępne na rynku polskim -mówi nam Elżbieta Orbach, dyrektor generalny ImpressionMedia. -Grupa docelowa "Style Fashion" będą dorośli, już zabezpieczenifinansowo ludzie, którzy są nierzadko zmuszeni poprzez osiąganesukcesy do dostosowania się do najwyższego pułapu - opowiada namOrbach
Redaktor prowadząca katalogu jest Klaudia Kloczkowska, a zapozyskanie reklam do niego odpowiadała Dorota Więch, dyrektor ds.reklamy i marketingu w ImpressionMedia. Grafikę i design kataloguprzygotowali dyrektor artystyczna Anna Nowak i kreatywny grafikDaniel Łyżwiński.
Wydawnictwo liczyć będzie 240 stron i zaprezentowane zostaniepodczas uroczystego bankietu i pokazu mody, który odbędzie się 1kwietnia w Warta Tower w Warszawie. "Style Fashion" ukaże się wnakładzie 30 tys. egzemplarzy i dystrybuowany będzie za darmo wponad 300 punktów w całej Polsce. Będą to salony win, punkty SPA,salony samochodowe, eleganckie restauracje, duże centra handlowe,salony kosmetyczne i fryzjerskie.
Katalogowi towarzyszyć będzie promocja w Internecie oraz w RadiuPin, gdzie w konkursach wymieniane będą słowa z katalogu. Mediaplanprzygotowało ImpressionMedia we własnym zakresie.
"Style Fashion" jest póki co przedsięwzięciem jednorazowym. -Nie można rozpieszczać rynku, następny numer, któremu gwarantujemypodobny sukces powinien ukazać się nie wcześniej, niż za pół roku,ponieważ przez następne 5-6 miesięcy na rynku dóbr luksusowych nie"wydarzy się" aż tyle spektakularnych premier produktowych idesignerskich, żeby nie mogły zaczekać na swoją premierę w kataloguluksusu do września - podkreśla Elżbieta Orbach.
Dołącz do dyskusji: ImpressionMedia z katalogiem ekskluzywnych marek