Impactory rozdane
Piotr Walter, TVN24, Tomasz Sekielski i Andrzej Morozowski, PZL, Starcom, AMS, Rowland Communications i K2 - to tylko niektórzy z zwycięzców Impactorów 2006.
W czwartek rozstrzygnięto dziewiątą edycję Impactorów, czyli nagród dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej.
Lista nagrodzonych i uzasadnienia:
Człowiek Roku przemysłu mediowego
Piotr Walter
Wizjoner, wyznacza perspektywę rozwoju rynku telewizyjnego w Polsce. Łączy intuicję z odwagą menedżerską. Jego nowoczesne konsekwentne podejście do budowania koncernu medialnego przynosi sukces.
Najbardziej wiarygodne medium
TVN 24
Za kolejny rok konsekwentnego budowania marki i pozycji rynkowej jako niezależnego i wiarygodnego medium
Najbardziej wiarygodny dziennikarz
zbiorowo Andrzej Morozowski i Tomasz Sekielski
Za odwagę i bezkompromisowość i nie uleganie naciskom w pokazywaniu prawdy oraz demaskowaniu korupcji z natężeniem „bomby atomowej”. Za program „Teraz MY’.
Najbardziej wiarygodny reklamodawca
Toyota Motor Poland
Za oryginalność i naturalność reklam przyjaznych odbiorcom.
Najbardziej podziwiana agencja reklamowa roku
PZL
Za niezmiennie wysoki poziom każdej produkcji reklamowej i dającą się wyczuć sympatię do produktów, którymi się zajmują. Za nieustannie intrygujące utrzymujące wysoki poziom spoty z kabaretem Mumio.
Najbardziej podziwiany dom mediowy roku
Starcom
Za dbałość o efektywność realizowanych kampanii oraz wysoki standard obsługi klientów.
Najbardziej podziwiana agencja PR roku
Rowland Communicatios
Za nieustająco najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy obsługi klienta.
Najbardziej podziwiana agencja BTL roku
Tequila/POlska
Za kreatywność stosowanych narzędzi komunikacyjnych, doskonały klimat w zespołach projektowych oraz ważną i docenianą przez klientów kulturę organizacyjną.
Najbardziej podziwiana firma outdoorowa roku
AMS
Za konsekwencję w rozwijaniu różnorodności działalności firmy, za ciekawe inicjatywy społeczne oraz za niezmiennie wysoką jakość obsługi klientów
Najbardziej podziwiany instytut badawczy roku
MillwardBrown SMG/KRC
Za najnowocześniejsze narzędzia badawcze, wysoką jakość usług, co czyni SMG/KRC wyznacznikiem jakości na rynku
Najbardziej podziwiana agencja interaktywna roku
K2
Za wprowadzenie w Polsce nowych standardów komunikacji internetowej oraz dynamiczny rozwój w dziedzinie „new business” oraz za zaufanie klientów.
Dołącz do dyskusji: Impactory rozdane