SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IMIGe Poland w hipermarketach

IMIGe Poland rozpoczęła ponownie realizację kampanii promocyjnej w miejscu sprzedaży

Kolejny, nowy producent z branży spożywczej - firma Exquisa - skorzystał z możliwości realizacji kampanii reklamowej w sieciach handlowych znajdujących się w ofercie IMIGe: Geant oraz real,-. Firma Exquisa zdecydowała się wykorzystać najbardziej prestiżowy spośród oferowanych przez IMIGe nośników w miejscu sprzedaży. Na stoperach regałowych we wspomnianych sieciach hipermarketów klienci mogą zobaczyć wizerunki czterech nowych gatunków serków produkowanych przez firmę Exquisa. Jesienna kampania serków smakowych objęła swoim zasięgiem całą Polskę. Dla producenta podstawową zaletą tej formy reklamy jest lokalizacja nośników - lodówki, w których eksponowane są serki. Klient odwiedzający hipermarket, w zasięgu ręki ma promowany aktualnie produkt.

Równolegle do wspomnianej promocji, IMIGe Poland prowadzi kampanię reklamową w sieci hipermarketów Hypernova. W kilku wybranych lokalizacjach, firma Profireal Polska promuje szybkie pożyczki konsumenckie. Jako nośnik reklamowy wykorzystana została reklama na wózkach zakupowych - produkt, który w tej formie został wprowadzony przez IMIGe na rynek polski ponad 2 lata temu.

IMIGe Poland, oprócz podświetlanych stoperów regałowych i wózków sklepowych oferuje na terenie hipermarketów możliwość przeprowadzenia kampanii reklamowych z wykorzystaniem separatorów kasowych, naklejek podłogowych, a także innych nośników reklamowych. IMIGe Poland współpracuje w zakresie reklamy wewnętrznej z sieciami hipermarketów Geant, Hypernova i real,-.

Dołącz do dyskusji: IMIGe Poland w hipermarketach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl