SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz razem jako Dozo Media

Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz rozpoczynają pracę jako team kreatywny Dozo Media, który będzie pomagał marketerom w przygotowywaniu i realizacji niestandardowych działań w social media.

Dozo Media będzie świadczyć usługi z zakresu kreacji i realizacji niestandardowych akcji marketingowych z blogerami, youtuberami i liderami opinii, a także produkcją treści wideo do internetu. Swoją ofertę kieruje do reklamodawców, agencji reklamowych i public relations oraz domów mediowych.

Ilona Patro niestandardowymi działaniami marketingowymi w social media - głównie z udziałem blogerów i vlogerów - zajmuje się od ponad 5 lat. Pracowała m.in. Grupie Heureka (obecnie VML Poland) oraz Hypermedia Isobar. Animuje też środowisko blogowe: organizuje spotkania dla blogerów, wspiera ich inicjatywy.

Krzysztof Gonciarz od 2007 roku zajmuje się produkcją wideo do internetu. Publikuje filmiki (satyryczne, vlogi i o tematyce podróżniczo-kulinarnej) na kilku kanałach youtube’owych, a ogółem jego materiały zanotowały ponad 100 mln obejrzeń. Gonciarz napisał też książkę „Webshows: Sekrety wideo w internecie”.

Dołącz do dyskusji: Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz razem jako Dozo Media

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
VonZZ
Gonciarz to przecież Gimbus. Cały Internet się z niego śmieje, jak on ma sprzedać wizerunek czegokolwiek??? Nawet swojego nie potrafi sprzedać. To co teraz tworzy na Youtube to totalna klapa, oglądalność leci w dół.
Udało mu się tylko ZAPYTAJ BECZKĘ, ale reszta to coraz gorsza paździerz. Gry-Online się odrodziły jak sobie poszedł. Koleś ma o sobie wielkie mniemanie, guru.
Wszyscy vlogerzy się z niego śmieją...
0 0
odpowiedź
User
Wolfgang
Gimbus i jego filmy,to ciekawa oferta. Jak bardzo ten internet zszedł na psy
0 0
odpowiedź
User
dzisfairyjutropur
ah, czyli środowisko wzajemnej adoracji ma kolejną maszynkę do sprzedawania nawzajem "powierzchni reklamowych" na swoich blogaskach?
0 0
odpowiedź