IKEA zwraca w reklamie uwagę na dobrą jakość snu
IKEA w nowym spocie inspiruje do refleksji nad jakością naszego snu. W „Tonight is to Sleep” pokazuje nawet autorski, nocny klub dla fanów wygodnego spania.
IKEA niejednokrotnie udowodniła, że jedną z ważnych wartości marki jest satysfakcja i podnoszenie jakości życia swoich klientów. A o wysoko jakościowym życiu nie ma mowy, kiedy człowiek jest niewyspany. W odpowiedzi na tę potrzebę IKEA kilka miesięcy temu zrealizowała z Grupą Filmową Darwin kampanię, w której nawiązała do efektu ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) - przyjemnych ciarek i uczucia zrelaksowania, które bywają pomocne w zaśnięciu.
IKEA na dobry sen
Szwedzka sieć po raz kolejny nawiązuje w swoich działaniach marketingowych do snu, tym razem do jego właściwej jakości. „Tonight is to Sleep” opowiada o grupce znajomych, którzy wyruszają na miasto. Nie idą jednak, jak mogłoby się wydawać, na taneczną imprezę do nocnego klubu. Celem eskapady jest zgoła coś innego. Przyjaciele ustawiają się w kolejce do lokalu, w którym goście... wygodnie układają się do snu. Obowiązkowy strój to piżamy i kapcie, serwowane "drinki" to ciepłe mleko z miodem, zjeść można tosty.
Zabawa rozkręca się przy wspólnym myciu zębów, nakładaniu maseczek regeneracyjnych na twarz. Finałem nietypowej balangi jest nałożenie zatyczek do uszu i przyjemny sen.
Dodatkowym elementem kampanii jest platforma Ikea Sleep Hub, na której można uzyskać informacje i wskazówki, jak możemy polepszyć swój sen.
Dołącz do dyskusji: IKEA zwraca w reklamie uwagę na dobrą jakość snu