SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Poczuj powiew świeżości” - IKEA promuje ofertę wiosenną (wideo)

Sieć sklepów IKEA zaczęła działania promujące wiosenną ofertę. Są realizowane pod hasłem „Poczuj powiew świeżości”.

Bohaterami głównego spotu są ludzie w wiosennej scenerii korzystający z mebli i innych elementów wyposażenia wnętrz dostępnych w sklepach IKEA

W osobnych nagraniach wideo prezentowane są m.in. pościel Juvelblomma i ręcznik Vågsjön.

 

Aktywności reklamowe IKEA są realizowane przede wszystkim w telewizji i internecie. Nowe działania obejmują tylko internet.

Od września ub.r. hasłem głównym marki jest „Czym Tobie się odwdzięczy?”, które zastąpiło poprzedni slogan „Niech żyje dom!”.

 

 

Obsługą marketingową firmy IKEA w Polsce zajmują się agencja VMLY&R Poland (kreacja i strategia reklam), dom mediowy Wavemaker (zakup mediów) oraz agencja Garden of Words (komunikacja PR).

  • Więcej informacji:
  • IKEA

Dołącz do dyskusji: „Poczuj powiew świeżości” - IKEA promuje ofertę wiosenną (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl