Ikea reklamuje otwarcie sklepu w Łodzi
Rozpoczęła się kampania reklamowa zapowiadająca otwarcie sklepuIkea w Łodzi. Akcja jest prowadzona na outdoorze, a niebawemobejmie internet.
Kreacja kampanii reklamowej zapowiadającej otwarcie sklepu Ikeaw Łodzi opiera się na przekonaniu społecznym o rywalizacji tegomiasta z Warszawą. Jeden z layoutów przedstawia więc samochód markiWarszawa obładowany charakterystycznymi paczkami Ikea z hasłem"Największa IKEA w Polsce w Warszawie się nie mieści", natomiastdrugi pokazuje to auto podążające za łódką, czemu towarzyszy hasło"Warszawa za Łodzią. IKEA w Łodzi. Największa w Polsce". Przekaz mawywołać u mieszkańców regionu łódzkiego uśmiech i satysfakcję zotwarciem największego sklepu Ikea w tym mieście. Jednocześnie zkampanią ruszyła dystrybucja katalogu prezentującego całorocznąofertę sklepu.
Akcja od 16 października jest prowadzona na outdoorze (150nośników: billboardy, citylighty, autobusy i tramwaje), a wnajbliższym czasie rozpocznie się w internecie (banery w serwisachwp.pl, gazeta.pl, interia.pl i naszemiasto.pl;mailingi). Kreacjękampanii przygotowały agencje Team One i K2 Internet, natomiastzakupem mediów zajęły się domy mediowe Mediaedge:CIA i ACR(internet).
Dołącz do dyskusji: Ikea reklamuje otwarcie sklepu w Łodzi