Siedem agencji w kolejnym etapie przetargu IKEA - agencja Bardzo zrezygnowała
IKEA Retail do drugiego etapu przetargu na obsługę reklamową zakwalifikowała siedem agencji. Są to DDB&tribal, VML, Saatchi&Saatchi, Lvov, Scholz&Friends oraz broniące tego klienta Grey Group Poland i Kalicińscy.com.
Do rozpoczętego na początku marca przetargu na przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych, IKEA Retail zaprosiła dziewięć agencji.
Po odpowiedzi na wstępne zapytanie o informację (Request for Information) w drugim etapie postępowania przetargowego znalazły się firmy, które obecnie współpracują z IKEA: Grey Group Poland i Kalicińscy.com. Na liście są również: DDB&tribal, VML, Saatchi & Saatchi, Lvov i Scholz&Friends. W drugim etapie nie znalazły się natomiast agencje Bardzo i BBDO Warszawa. Agencja Bardzo wyjaśnia, że sama zrezygnowała z udziału w przetargu ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego klienta.
- Wybrana w przetargu agencja odpowiedzialna będzie za stworzenie platformy komunikacyjnej oraz działania w mediach tradycyjnych i internetowych. IKEA zdecydowała się w pierwszym kroku na tzw. „tissue sessions” zanim zaprosi trzech finalistów do pełnych prezentacji kreatywnych - powiedział Filip Fiedorow, dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce.
IKEA zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Otrzymają je agencje, które zakwalifikują się do etapu tzw. „tissue sessions” (5 tys. złotych) oraz finaliści (15 tys. złotych).
Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowane jest na pierwszą połowę maja br.
Dołącz do dyskusji: Siedem agencji w kolejnym etapie przetargu IKEA - agencja Bardzo zrezygnowała