IKEA pomoże stać się najlepszą wersją siebie... rano
Kto nie marzy o podaniu śniadania do łóżka ukochanej osobie? Tylko to poranne wstawanie... IKEA podeszła do tematu w przewrotny sposób.
W amerykańskiej kampanii “The Morningmorphosis” (w wolnym tłumaczeniu "Rankomorfozy") IKEA w humorystyczny sposób interpretuje hasło "bądź najlepszą wersją siebie", znaną z motywacyjnych książek czy wykładów. Szwedzka sieć, reklamując swoje materace, przedstawiła krótką scenkę rodzajową.
Przystojny mąż, wyspany, uśmiechnięty i w garniturze, z samego rana wita śpiącą jeszcze żonę śniadaniem do łóżka. Na tacy lądują wielki stos naleśników, talerz z jajecznicą, talerz ze stosem kiełbasek, miska owoców, szklanka soku pomarańczowego i dzbanek z kawą. "Teraz gdy Joe i Kate śpią na materacu IKEA, niespodziewanie wszystko o poranku staje się dla Joego łatwiejsze" - słychać głos lektora.
To nie koniec miłych gestów, bo mężczyzna zdążył już przygotować posiłek dla dzieci i siebie. Spot wieńczy hasło "Bądź rannym ptaszkiem, którym nie jesteś".
Kreację przygotowała agencja McCann Erickson New York.
Dołącz do dyskusji: IKEA pomoże stać się najlepszą wersją siebie... rano