IDMnet wprowadził sieć budowlaną Budowia
Pierwszego lutego na rynku reklamowy internetowej zadebiutowała sieć budowlana Budowia. W ramach sieci zrzeszone są 43 serwisy internetowe, wyspecjalizowane w tematyce budowlanej.
Budowia oferuje kampanie zasięgowe i sprzedażowe, reklamę w wyszukiwarkach, reklamę kontekstową, pakiety behawioralne oraz 11 profili tematycznych, takich jak: twój dom, dobre wnętrze, ogród i otoczenie, w kobiecym stylu czy pakiet społeczność, wykorzystujący rosnącą popularność forów budowlanych. W ofercie Budowii znajdą się też pakiety umożliwiające klientom sieci dotarcie do odbiorców biznesowych – m.in. finansowanie inwestycji i B2B. W ramach sieci dostępna będzie również oferta video oraz niestandardowe kampanie, bazujące na autorskich rozwiązaniach wydawców zrzeszonych w nowej sieci.
Za zespół Budowii odpowiadać będzie Marta Lipka-Krawczyk – dyrektor sprzedaży.
Budowia to kolejna specjalistyczna sieć wdrożona przez IDMnet. W sierpniu rozpoczęła działalność kobieca sieć reklamowa 4clover, a w październiku - sieć reklamy video Clipnet.
Dołącz do dyskusji: IDMnet wprowadził sieć budowlaną Budowia