Ibuprom reklamowany jako „idealny kandydat na wyborczy ból głowy”
Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom (produkowanego przez USP Zdrowie) nawiązująca do kampanii przed wyborami parlamentarnymi. W reklamach produkt jest przedstawiany jako „idealny kandydat w walce z bólem” oraz polecany „na wyborczy ból głowy”.
W ramach akcji uruchomiono serwis Wyborybezbolu.pl. Podano tam informację, że według sondażu zrealizowanego dla USP Zdrowie we wrześniu br. co trzeci Polak odczuwa ból głowy, gdy myśli o nadchodzących wyborach parlamentarnych.
- Na wyborczy ból, wybierz Ibuprom! - czytamy na stronie. Poniżej prezentowane są różne warianty tego produktu.
Kampania jest realizowana od początku października w internecie (m.in. na platformach społecznościowych) oraz outdoorze (ok. tysiąca billboardów i citylightów). Obejmuje grafiki z wieloma sloganami nawiązującymi do wyborów.
Za obsługę wszystkich marek USP Zdrowie w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada Wavemaker, wiosną br. obronił to zlecenie w przetargu. Natomiast od miesiąca obsługą producenta w internecie, m.in. w mediach społecznościowych, zajmuje się Agencja Warszawa.
Ostatnia duża kampania ATL-owa Ibupromu była prowadzona w pierwszej połowie br., reklamowano w niej Ibuprom RR.
Dołącz do dyskusji: Ibuprom reklamowany jako „idealny kandydat na wyborczy ból głowy”