IBM: dostarczamy rozwiązania, których potrzebujesz
Pod hasłem "Dostarczamy rozwiązania, których potrzebujesz" ruszyłakampania reklamowa IBM skierowana do małych i średnichprzedsiębiorstw. Akcja obejmuje prasę, radio, internet i outdoor.
W kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnichprzedsiębiorstw IBM promuje adresowane do nich produkty ExpressAdvantage. Akcja pod hasłem "Dostarczamy rozwiązania, którychpotrzebujesz" podkreśla, że usługi i sprzęt IBM mogą byćrozbudowywane przez firmy w miarę ich własnego rozwoju. - Głównymcelem kampanii jest zwiększenie znajomości naszej marki oraz jejudziałów w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw - opisujeKamilla Giedrojć, p.o. dyrektor działu marketingu i komunikacji wIBM Polska.
Akcja jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita- z wykorzystaniem niestandardowych nośników: wrap up i"skrzydełek"), radiu (Antyradio Warszawa, Eska Warszawa, PINWarszawa, Wawa, RMF Maxx Warszawa, VOX Warszawa, Złote Przeboje),internecie (m.in. rp.pl, wbj.pl, cxo.pl, idg.pl, computerworld.pl,gazeta.pl, dziennik.pl, money.pl) i na outdoorze (nośniki naautobusach miejskich), a także obejmuje działania bezpośrednie.Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowałaagencja Ogilvy Action, natomiast zakupem mediów zajęły się domymediowe Mindshare i Neo Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: IBM: dostarczamy rozwiązania, których potrzebujesz