SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IAB Polska z grupą roboczą ds. e-commerce

W IAB Polska powołano grupę roboczą zajmującą się e-commerce. Grupa chce promować i regulować handel w polskim internecie.

Grupa robocza IAB ds. e-commerce ma za zadanie budować pozytywny wizerunek zakupów online w Polsce oraz pracować nad podnoszeniem ich jakości i bezpieczeństwa. W br. zespół chce wypracować zestaw zasad dobrego postępowania w e-commerce, których przestrzeganie będzie potwierdzało wysoką jakość określonego sklepu internetowego. Grupa zaplanowała również prowadzenie działań edukacyjnych mających pokazać, jak bezpiecznie i efektywnie korzystać z zakupów w sieci.

–Pierwsze cele, jakie sobie postawiliśmy, są podstawą do kolejnych działań. Są też pierwszą deklaracją, że grupa uczestników polskiej branży e-commerce potrafi się porozumieć i chce działać wspólnie – mówi Tomasz Karwatka z Divante, szef nowopowstałej grupy. – Widzimy duży potencjał w skoordynowanych pracach nad wizerunkiem sprzedaży przez internet, edukowaniu kupujących oraz wspieraniu sprzedających – dodaje Maciej Ziemczonek, ekspert ds. rozwoju produktów e-commerce w Ceneo.pl.

Grupa ds. e-commerce to 16. grupa robocza działająca w ramach IAB Polska. Jej spotkania będą odbywać się co miesiąc w biurze związku.

Dołącz do dyskusji: IAB Polska z grupą roboczą ds. e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl