Hyundai Tucson w kampanii „zmienia zasady gry” (wideo)
Hyundai Motor Poland debiutuje w kategorii samochodów z segmentów C SUV z modelem Tucson, który zastąpi dotychczasowy model ix35. Nowy model jest wspierany kampanią reklamową przygotowaną przez Havas Media i Opus B.
Bohaterką spotu Hyundaia Tucsona jest kobieta -aktorka, która prowadząc to auto kilkakrotnie zmienia swój wygląd. Klip kończy się słowami „Nowy Hyundai Tucson zmienia zasady gry”.
Ma to podkreślać, że w samochodzie można na wiele sposobów aranżować przestrzeń. Hyundai Tucson jest też wyposażony m.in. w inteligentnie otwieraną klapę tylną, elektroniczny hamulec postojowy oraz różnorodne systemy, m.in. wspomagania parkowania, automatycznego hamowania i utrzymania pasa.
Działania reklamowe obejmują internet, ogólnopolską telewizję, radio i prasę. Terminu zakończenia kampanii importer nie ujawnia.
Za planowanie, zakup mediów oraz przygotowanie reklam internetowych odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, , a za przygotowanie reklam pozainterentowych - agencja reklamowa Opus B.
Dołącz do dyskusji: Hyundai Tucson w kampanii „zmienia zasady gry” (wideo)