“Hurt & Detal, magazyn kupców polskich” z nową makietą i działami
Od styczniowego numeru branżowy miesięcznik „Hurt & Detal, magazyn kupców polskich” (Fischer Trading Group) zyskał odświeżony layout, nowe działy i większą objętość.
Nowymi działami w magazynie są m.in.: „Z życia sklepu” (reportaże poruszające najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem placówki handlowej), „Tym żyje branża” (spis najważniejszych wydarzeń w segmencie FMCG), czy “Poradnik Kupca” (porady ekspertów z zakresu prawa, bankowości, ubezpieczeń czy marketingu), w piśmie pojawiły się też strony z krzyżówką i humorem. Objętość “Hurt & Detal” wzrosła z ok. 60 do ok. 80 stron.
Zmieniona została cała makieta tytułu, jego kolorystyka stała się bardziej stonowana, odświeżona została także winieta pisma. Magazyn teraz jest klejony, a nie szyty jak dotychczas.
“Hurt & Detal” bez zmian drukowany jest w nakładzie 70 tys. egz. i dystrybuowany bezpłatnie. Wydawca ma w planach jednak systematyczne zwiększanie nakładu. Planuje też wydawać cykliczne dodatki tematyczne oraz specjalne przewodniki dla detalistów.
Odmieniony styczniowy numer ukazał się w połowie stycznia, obecnie na rynku już wydanie lutowe (na zdjęciu).
Zmiany dotyczą także strony internetowej pisma. Prace nad jej nową wersją zakończyć się mają jeszcze w tym kwartale.
Dołącz do dyskusji: “Hurt & Detal, magazyn kupców polskich” z nową makietą i działami