SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Huggies wprowadza pieluchy z materiałów roślinnych w czarnych opakowaniach

Kimberly-Clark wprowadza na rynku amerykańskim jednorazowe pieluchy dla dzieci marki Huggies wykonane z materiałów roślinnych. Linia Huggies Special Delivery sprzedawana jest w czarnych opakowaniach, a na nich widnieje wizerunek czarnoskórego mężczyzny z dzieckiem.

Pieluchy Huggies Special Delivery mają wkładkę i pasek wykonane z materiałów roślinnych, w tym trzciny cukrowej, które mają zapewniać lepsze wchłanianie i dopasowanie. Poza tym, dzięki ich zastosowaniu pieluchy szybciej będą ulegać biodegradacji.

Pieluchy są wolne od parabenów, zapachu i „pierwiastkowego chloru”, a według firmy zostały  „przetestowane dermatologicznie i klinicznie udowodniono, że są hipoalergiczne”.

Pieluszki mają tzw. wskaźnik wilgotności, który pomaga rodzicom stwierdzić, czy należy już zmienić dziecku pieluchę.

Tym, co można uznać za nietypową decyzję marketingową w segmencie jednorazowych pieluszek jest opakowanie Huggies Special Delivery  - jest czarne, podczas gdy produkty w tej kategorii sprzedawane przez innych producentów mają opakowania białe lub pastelowe. Także kampania promująca nowy produkt Huggiesa opiera się również na czarno-białych obrazach.

Reklamy podkreślają, że Special Delivery jest przeznaczona dla rodziców, którzy wierzą, że „najlepszy sposób na opiekę nad dzieckiem to ich własna droga”, niezależnie od tego, co mówi „pięć milionów wyników wyszukiwania w internecie”.
Rynek pieluch jednorazowych jest zdominowany na całym świecie przez dwie marki: należącą do Procter&Gamble markę Pampers oraz Huggies należącą do Kimberly Clark.

Nowe Huggies bardziej eko

W ostatnich latach, z powodu problemów środowiskowych i zdrowotnych, niektórzy rodzice wrócili do używania pieluch wielorazowych, które należy prać. Jednak niektóre badania wskazują, że woda, detergent i energia zużywana do ich prania też mają negatywne skutki dla środowiska.

Kristine Rhode, dyrektor ds. marki Huggies w Ameryce Północnej, twierdzi, że firma postanowiła spełnić trzy cele produktu: dać konsumentowi pieluchę, która daje „doskonałą wydajność, zawiera więcej włókien roślinnych i zapewnia ochronę skóry dziecka”.
Huggies będzie reklamować się za pośrednictwem telewizji oraz na stronach internetowych i w portalach społecznościowych.

Czerń gwarancją wyższej jakości?

Nowością w kategorii jednorazowych pieluch dla dzieci jest czarne opakowanie nowej linii Huggies. Firma powołuje się na badania przeprowadzone przez firmę Bizongo zajmującą się projektowaniem opakowań na półkach sklepowych, z których wynika, że  czarne opakowania zaczęły kojarzyć się z wysokiej jakości produktami.

- Huggies Special Delivery to naprawdę wspaniałe doświadczenie, więc czarne opakowanie ma być uderzające, aby przyciągnąć uwagę konsumentów - mówi Rhode. - Przetestowaliśmy to z rodzicami i usłyszeliśmy od nich, że czarne opakowanie daje im poczuci wartości premium i zachęca do wypróbowania.

Dołącz do dyskusji: Huggies wprowadza pieluchy z materiałów roślinnych w czarnych opakowaniach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl