Huddleston Associates odświeżyło swój wizerunek
Studio Huddleston Associates zmieniło swój logotyp i claim. Rebranding ma podkreślać innowacyjność i profesjonalizm firmy.
W nowym logotypie studia Huddleston Associates, zajmującego się projektowaniem opakowań i tworzeniem identyfikacji wizualnych, nadal znajduje się arbuz. Symbol ten – wykorzystywany w identyfikacji wizualnej firmy od początku jej istnienia – ma odzwierciedlać jej innowacyjność, kreatywność i otwartość. W znaku graficznym studia zawarte jest również jego hasło „Fresh ideas”. Najnowsze trendy w designie, które wykorzystano w logotypie, mają odzwierciedlać nowoczesność Huddleston Associates.
Zgodnie ze zmienioną identyfikacją został zmodyfikowany serwis internetowy firmy, działający pod adresem huddleston.com.pl. Rebranding, podkreślając zalety studia, ma na celu zwiększenie jego konkurencyjności na rynku. Zmienioną identyfikację Huddleston Associates przygotowało we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Huddleston Associates odświeżyło swój wizerunek