Hubert Urbański promuje lokatę 'SuperProcent' Banku Millennium(wideo)
Bank Millennium ruszył z kampanią reklamową produktu depozytowego'SuperProcent' . Twarzą kampanii jest Hubert Urbański.
W reklamie telewizyjnej Banku Millennium uczestniczkateleturnieju zastanawia się, co zrobić z główną wygraną, 100 000zł. Hubert Urbański oraz mąż podpowiadają jej wpłacenie środków naLokatę SuperProcent Banku Millennium.
Kampania reklamowa obecna będzie w telewizji (TVP, TVN, Polsatoraz wybrane kanały tematyczne), w internecie i radiu. Towarzyszyćjej będą materiały BTL - plakaty oraz ulotki z hasłem "Pewniezainwestowane pieniądze", które pojawią się w blisko 500 oddziałachBanku Millennium w całej Polsce.
W komunikacji podkreślane są podstawowe cechy produktu - 6%oprocentowanie w skali roku na lokacie trzymiesięcznej, możliwośćzałożenia lokaty na 6 lub 12 miesięcy z oprocentowaniem 5%,dostępność - minimalna kwota lokaty to tylko 1000 zł.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications,media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Hubert Urbański promuje lokatę 'SuperProcent' Banku Millennium(wideo)