Startuje platforma Huawei Ads
Huawei uruchomił własną ofertę reklamową o nazwie Huawei Ads. Platforma ma umożliwiać reklamodawcom prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń Huawei poprzez angażujące i atrakcyjne formaty reklamowe. Huawei Ads jest dostępna do starszych modeli smartfonów i tabletów Huawei opartych o GMS oraz urządzeń marki działających w oparciu o ekosystem Huawei Mobile Services.
Huawei Ads to nowa usługa w ramach ekosystemu HMS, z której mogą korzystać reklamodawcy, twórcy aplikacji czy właściciele sklepów online chcący dotrzeć do bazy użytkowników smartfonów i tabletów Huawei.
Huawei wyjaśnia, że treści reklamowe mogą być wyświetlane w aplikacjach i usługach własnych Huawei, takich jak Huawei AppGallery, Huawei Assistant, Huawei Video, Petal Search czy Huawei Browser, ale również w aplikacjach firm partnerskich, zintegrowanych z Huawei Ads za pomocą Ads Kit. Obecnie na polskim rynku dostępnych jest 15 tys. aplikacji zintegrowanych z Ads Kit.
Czytaj także: W 2020 roku rynek smartfonów chudszy o 12,5 procent. Samsung liderem sprzedaży
Szeroki wybór narzędzi
Według zapewnień platforma Huawei Ads umożliwia profesjonalną i efektywną realizację kampanii reklamowych, w tym precyzyjne założenie celów oraz wybór grup docelowych. Użytkownicy Huawei Ads mają do dyspozycji szeroki wybór popularnych formatów reklamowych, m.in. banerów, interstitiali oraz rewarded wideo w ramach realizacji kampanii programatycznych.
- Platforma Huawei Ads otwiera nowe możliwości dotarcia do milionów użytkowników urządzeń Huawei w Polsce z bardzo precyzyjną i różnorodną komunikacją. Zapraszamy wszystkich reklamodawców, agencje digitalowe, startupy czy sklepy online do współpracy i skorzystania z możliwości, jakie oferuje nasze nowe narzędzie do pozyskiwania i angażowania użytkowników – zaznacza w komunikacie Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.
Jak wyjaśnia Huawei partnerzy, którzy chcieliby skorzystać z możliwości oferowanych przez platformę reklamową mogą założyć bezpłatnie konto na dedykowanej stronie internetowej.
Czytaj także: Marki na przełomie dekad: Huawei
Po zarejestrowaniu się użytkownicy otrzymują dostęp do wygodnego i prostego w obsłudze panelu, który umożliwia m.in. założenie kampanii, kompleksową analizę prowadzonych aktywności reklamowych oraz zarządzanie kosztami. Właściciele aplikacji mogą również skorzystać z platformy Supply Side Platform umożliwiającej kontrolę udostępnianych miejsc reklamowych w aplikacji, w której realizowana jest kampania reklamowa.
Koncern zaznacza, że platforma Huawei Ads to kolejny element ekosystemu Huawei Mobile Service, w skład którego wchodzi sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz usługi mobilne, takie jak Huawei Assistant, Huawei Video i Petal Search.
Dołącz do dyskusji: Startuje platforma Huawei Ads