HSBC przenosi globalną obsługę reklamową z J. Walter Thompson do Saatchi&Saatchi
Bank HSBC rozstrzygając przetarg na globalną obsługę reklamową zdecydował się na wybór agencji Saatchi&Saatchi. Tym samym kończy współpracę z agencją J. Walter Thompson.
Saatchi&Saatchi zajmie się stworzeniem nowego, wielokanałowego pozycjonowania marki HSBC, które ma obejmować również reklamy telewizyjne.
Obsługą banku zajmie się biuro w Londynie, które będzie współpracować z siostrzanymi agencjami DigitasLBi i MSLGroup.
Agencja JWT z Londynu, z którą dotychczas współpracował HSBC stworzyła jedną z najgłośniejszych kampanii banku m.in. reklamę tv „Lemoniada”.
Agencja Saatchi&Saatchi współpracuje z HSBC od 2012 roku, ale nie w zakresie globalnej obsług reklamowej. Obsługuje m.in. działania związane ze sponsorowaniem przez bank turniejów golfa czy rugby, czy projekt HSBC Premier.
Dołącz do dyskusji: HSBC przenosi globalną obsługę reklamową z J. Walter Thompson do Saatchi&Saatchi