547 tys. widzów nowego reality-show Siódemki „Hotel paradise”. 6,7 proc. udziału w 16-49
Nowy program Siódemki „Hotel paradise” ogląda średnio 547 tys. widzów. Pierwsze cztery odcinki „Szkoły” pokazane w tej stacji zgromadziły średnio 193 tys. widzów, a „19+” - 270 tys. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych czterech odcinków nowego reality-show „Hotel paradise”, wyemitowanych w okresie od 24 do 27 lutego 2020 roku wyniosła 547 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,65 proc. w gronie wszystkich widzów, 6,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 1,71 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 843 tys., a w 16-59 - 1,11 mln).
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął drugi. Śledziło go średnio 694 tys. osób, co dało TVN7 odpowiednio 4,62 proc., 8,86 proc. i 6,46 proc. udziału.
Pierwszy odcinek reality-show wyjątkowo pokazany został w TVN i TVN7. Jego średnia widownia na obu stacjach wyniosła 1,81 mln osób, z czego 1,42 mln w TVN i 386 tys. osób w Siódemce.
„Hotel paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality-show. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.
Polska wersja „Hotel paradise” realizowana jest na indonezyjskiej wyspie Bali. Program potrwa osiem tygodni, a punktem kulminacyjnym jest piątkowy wybór partnera na następny tydzień. Początkowo w reality-show pojawiło się 11 uczestników, ale wraz z kolejnymi tygodniami do projektu będą angażowani kolejni single. W polskiej edycji programu będzie można wygrać 100 tys. zł.
„Hotel paradise” prowadzi Klaudia El Dursi - influencerka i uczestniczka ósmej edycji „Top model”. Dystrybutorem praw do wersji oryginalnej jest firma Passion Distribution. Polską wersję formatu produkuje firma Golden Media Polska.
Do wygrania wyjazd na Bali w konkursie „Hotelu Paradise”
Telewizyjna Siódemka zorganizowała specjalny konkurs, który - jak informuje nadawca - przeznaczony jest dla „osób lubiących dobrą zabawą i chcących nawiązać nowe znajomości”.
Aby wziąć udział w zabawie, należy do 15 marca wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.konkurs.tvn7.pl. Następnie jury ze wszystkich nadesłanych zgłoszeń wybierze dwunastu laureatów (sześć kobiet i sześciu mężczyzn) oraz osiemnaścioro kandydatów do głosowania internautów. 24 marca głosowanie wyłoni kolejnych dwoje kandydatów (jedną kobietę i jednego mężczyznę), którzy udadzą na tygodniowy pobyt na wyspie Bali. Siódemka przygotowała także nagrody dodatkowe w postaci głośników bezprzewodowych.
Dla tych, którzy wysłali już swoje zgłoszenie powstała specjalna platforma pozwalająca nawiązać relacje z innymi uczestnikami konkursu. Wystarczy zalogować się na stronie konkurs.tvn7.pl i dodać swój profil społecznościowy, a pojawi się możliwość komunikowania z pozostałymi konkursowiczami.
Siódemka od 24 lutego emituje seriale „Szkoła” i „19+”, które w poprzednich ramówkach pokazywał TVN. Średnia widownia czterech pierwszych odcinków „Szkoły” w TVN7 wyniosła 193 tys. osób, a „19+” - 270 tys.
Z kolei emitowaną po „Szkole” i „19+”, a przed „Hotelem paradise” hitową telenowelę Siódemki „Zakochani po uszy” w okresie od 24 do 27 lutego śledziło 502 tys. widzów.
Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 3,21 proc.
Dołącz do dyskusji: 547 tys. widzów nowego reality-show Siódemki „Hotel paradise”. 6,7 proc. udziału w 16-49