Hoop Cola w nowej kampanii podkreśla polskie korzenie (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Hoop Cola. Realizują ją agencje Bogaczewicz, Grandes Ideas i More Bananas.
W komunikacji marketingowej marka podkreśla swoje polskie korzenie i zachęca do wspierania polskich producentów.
Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w wybranych stacjach telewizyjnych oraz aktywności w internecie i w social mediach.
Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiadała agencja Bogaczewicz, za planowanie i zakup mediów Grandes Ideas, a za obsługę social mediów More Bananas.
Właścicielem Hoop Coli jest firma Ustronianka, która kupiła firmę Hoop Polska na początku 2019 roku od Kofoli.
W ofercie marki Hoop Cola oprócz tradycyjnej coli, znajdują się warianty smakowe: z cytryną i wiśnią, zero (bez cukru) oraz tegoroczna nowość Hop Cola Green w formacie 2l z obniżoną zawartością cukru.
Dołącz do dyskusji: Hoop Cola w nowej kampanii podkreśla polskie korzenie (wideo)