SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hoop Cola w nowej kampanii podkreśla polskie korzenie (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Hoop Cola. Realizują ją agencje Bogaczewicz, Grandes Ideas i More Bananas.

W komunikacji marketingowej marka podkreśla swoje polskie korzenie i zachęca do wspierania polskich producentów.

Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w wybranych stacjach telewizyjnych oraz aktywności w internecie i w social mediach.

Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiadała agencja Bogaczewicz, za planowanie i zakup mediów Grandes Ideas, a za obsługę social mediów More Bananas.

Właścicielem Hoop Coli jest firma Ustronianka, która kupiła firmę Hoop Polska na początku 2019 roku od Kofoli.

W ofercie marki Hoop Cola oprócz tradycyjnej coli, znajdują się warianty smakowe: z cytryną i wiśnią, zero (bez cukru) oraz tegoroczna nowość Hop Cola Green w formacie 2l  z obniżoną zawartością cukru.

Dołącz do dyskusji: Hoop Cola w nowej kampanii podkreśla polskie korzenie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl